Wyłączenie programowe polega na odpowiedniej modyfikacji sterownika silnika w samochodzie ciężarowym, maszynie budowlanej, ciągniku rolniczym. Po naszej modyfikacji samochód nie będzie przechodził w tryb awaryjny ograniczenia mocy czy tez ograniczenia prędkości do 20km/h, cały układ jest w pełni diagnozowalny przez komputery serwisowe, nie wyciągamy żadnych bezpieczników, wszystkie czujniki działają.
Modyfikacje wykonujemy indywidualnie do potrzeb klienta – układ adblue dalej działa i pobiera płyn lub układ nie pracuje.
Zastosowanie:
Nasze rozwiązanie możemy wykonać w samochodach ciężarowych EURO 5:
- MAN – TGX, TGA, TGS, TGM
- DAF – 105XF, CF, LF45
- IVECO – STRALIS, EUROCARGO, TRAKKER
- VOLVO – FH, FL, FE, FM
- RENAULT – PREMIUM, MAGNUM, MIDLUM, KERAX
- SCANIA – R,P,G, T
- MERCEDES-BENZ – ATEGO, ACTROS MP2, MP3, MP4
Samochody ciężarowe EURO 6
- DAF – 106XF, CF
- MAN – TGX, TGS, TGM, TGL
- IVECO – HI-WAY, HI-ROAD, HI-STREET, EUROCARGO
- MERCEDES-BENZ – ACTROS MP4, ATEGO, ANTOS, AROCS
Sprzęty rolnicze:
- NEW HOLLAND
- FENDT
- DEUTZ
- VALTRA
- CASE
- CLAAS
- MASSEY FERGUSO
- I WIELE INNYCH
Cały proces jest w 100% bezpieczny dla silnika i całkowicie odwracalny.
Więcej szczegółów udzielimy telefonicznie oraz odpowiemy na dodatkowe pytania
Usługę świadczymy na terenie całego kraju i UE – DOJAZD DO KLIENTA